مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 12:012024-01-16سياسي

استاندار مرکزی: رفع تکلیف به هیچ وجه پذیرفته نیست، مدیران پای کار باشند


رفع تکلیف به هیچ وجه پذیرفته نیست و مدیران ارشد باید بر کارها نظارت داشته باشند و لازم است همه به میدان بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه صبح امروز در نشست اعضای ستاد دهه فجر استان مرکزی اظهار کرد: در حالی به چهل و پنجمین سالگرد انقلاب نزدیک می شویم که نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز مقتدرتر از گذشته در عرصه های جهانی می درخشد.

وی افزود: در دهه فجر امسال در چند موقعیت مکانی و زمانی قرار داریم، تناظر با مسائل حوزه فلسطین و نزدیکی این ایام به انتخابات باعث می شود تلاش بیشتری داشته باشیم.

استاندار مرکزی بیان کرد: از نظر مکانی هم استان مرکزی زادگاه حضرت امام است، شاکله علمی امام راحل در حوزه علمیه اراک قرار گرفته و ریشه ها در این استان است و باید کار ویژه تری را انجام دهیم و با نگاهی جدی و پر انگیزه به میدان بیاییم.

مخلص الائمه با اشاره به برنامه های دهه فجر بیان کرد: برخی از برنامه ها متعارف است که هر ساله اجرا می شود و برخی هم بدیع و جدید، باید در نظر بگیریم با نسلی هم مواجه ایم که اطلاعات به شکل درست در اختیارش قرار نگرفته است.

  وی خاطر نشان کرد: جریان نفوذ در لایه های مختلف مانع از شکل گیری یک جریان صحیح می شود و متاسفانه برنامه ریزی هایشان را در چارچوب دقیقی پیش می برند اما به لطف خدا نتوانسته اند مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی: رفع تکلیف به هیچ وجه پذیرفته نیست، مدیران پای کار باشند

استاندار مرکزی: رفع تکلیف به هیچ وجه پذیرفته نیست، مدیران پای کار باشند