مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:102024-01-08سياسي

بانوان ضرورت مشارکت در انتخابات را تبیین کنند


مسوول بسیج جامعه زنان کردستان گفت: بانوان در جهاد تبیین ضرورت مشارکت در انتخابات نقش آفرینی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کردستان ظهر امروز در جلسه هیئت اندیشه ورز که با حضور بانوان ادارات در سنندج برگزار شد ضمن محکومیت اقدام اخیر در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: این اقدام دشمنان نشان از ضعف و ناتوانی آنهاست چرا که دشمنان ما توان مقابله ورویارویی با محور مقاومت را ندارند و دست به این چنین اقدامات کور می زنند.

وی گفت: مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان به بحث حضور پرشور در انتخابات اشاره کردند و اینکه بانوان در شناخت افراد و راهبردها و ترغیب مردم در بحث انتخابات می توانند نقش مهمی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات یک عمل صالح است و سپاه و بسیج خود را طرفدار کاندیدای خاصی نمی داند و فقط افراد را به حضور مردم در انتخابات ترغیب می کنند.

مسوول بسیج جامعه زنان کردستان ادامه داد: دشمن برای ناامید کردن مردم دنبال بزرگنمایی نقاط ضعف است لذا برای مقابله با این هجمه دشمنان نقاط قوت نظام را باید بیش از پیش تبیین کنیم.

وی با تاکید براینکه انتخابات سرنوشت کشور ما را تعیین می کند، گفت: در حوزه جهاد تبیین برای حضور در انتخابات بانوان ما باید نقش آفرینی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان ضرورت مشارکت در انتخابات را تبیین کنند

بانوان ضرورت مشارکت در انتخابات را تبیین کنند