مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:352024-01-05سياسي

رییس خانه کارگر زنجان: رییس جمهور، دست دلالان را از صنعت کارگری کوتاه کند


از دولت درخواست می کنیم، دست دلال ها را از صنعت کارگری بردارد زیرا آنان پاشنه آشیل این صنعت شده اند.

- ایسنا/زنجان رییس خانه کارگر زنجان گفت: از دولت درخواست می کنیم، دست دلال ها را از صنعت کارگری بردارد زیرا آنان پاشنه آشیل این صنعت شده اند.

اصغر نجاری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با مطالبات جامعه کارگری استان زنجان از رییس جمهور، اظهار کرد: جامعه کارگری قبل از هر چیزی به دنبال امنیت شغلی است زیرا نبود امنیت شغلی گرفتاری هایی برای این جامعه به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ اقدامی از سوی هیچ دولتی تاکنون ضمانت شغل کارگر را برای پس از 15 سال برای کارفرماها یادآوری کند به خصوص کارفرماهایی که نوعا دلال هستند تایید نکرده است، افزود: باید بدانیم هیچ فهمی و زبان مشترکی بین کارگر و دلال نمی تواند وجود داشته باشد.

این مسئول در رابطه با درخواست کارگران از رییس جمهور و هیئت همراه، گفت: درخواست می کنیم تکلیف تبصره 2 ماده 7 قانون کار را به هیئت دولت روشن کنند تا برای کارفرمایانی که اعتقادی به ادامه همکاری با کارگرانی که مثلاً 15 سال است کار می کنند، ندارند، ابلاغ شود.

رییس خانه کارگر استان با بیان اینکه توان خرید و اداره زندگی برای جامعه کارگری به شدت با دشواری مواجه بوده و گرفتار عدم توازن درآمد با هزینه ها مواجه است، ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس خانه کارگر زنجان: رییس جمهور، دست دلالان را از صنعت کارگری کوتاه کند

رییس خانه کارگر زنجان: رییس جمهور، دست دلالان را از صنعت کارگری کوتاه کند