مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 06:002024-01-15بين الملل

فارن پالسی: اگر آمریکا در ادعاهای خود جدی است، جلوی نکبت جدید را بگیرد


نشریه آمریکایی در مطلبی نسبت به رقم خوردن یک «روز نکبت» دیگر در اثر سیاست های کنونی رژیم صهیونیستی در نوار غزه هشدار داد و خواستار آن شد که جامعه بین المللی برای جلوگیری از این اتفاق مداخله کند.

- نشریه آمریکایی در مطلبی نسبت به رقم خوردن یک روز نکبت دیگر در اثر سیاست های کنونی رژیم صهیونیستی در نوار غزه هشدار داد و خواستار آن شد که جامعه بین المللی برای جلوگیری از این اتفاق مداخله کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه آمریکایی فارن پالسی با اشاره به اینکه شواهد و قرائن حاکی از برنامه رژیم صهیونیستی برای کوچاندن اجباری مردم از نوار غزه و رقم زدن یک روز نکبت دیگر (روز آوارگی دسته جمعی فلسطینی ها از سرزمینشان به دلیل اعلام تشکیل رژیم صهیونیستی) در این باریکه است هشدار داد زمان برای جلوگیری کردن از این صهیونیست ها مردم غزه را به آوارگانی دائمی تبدیل کنند رو به پایان است.

این نشریه با اشاره رقم خوردن یک فاجعه آواره سازی تاریخی در اثر حمله رژیم صهیونیستی به غزه که بر اساس برآوردهای بین المللی تاکنون حدود 1.

9 میلیون فلسطینی را بی خانمان کرد، نوشته است: تصاویر و ویدیوها و استوری هایی که در رسانه های اجتماعی از زمان شروع جنگ اخیر منتشر شده و در آن ها خانواده های فلسطینی مشغول فرار با باری سبک هستند به خیلی ها احساس بازگشت به واقعه نکبت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارن پالسی: اگر آمریکا در ادعاهای خود جدی است، جلوی نکبت جدید را بگیرد

فارن پالسی: اگر آمریکا در ادعاهای خود جدی است، جلوی نکبت جدید را بگیرد