مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:152024-01-08اقتصادي

ظرفیت های قانونی دستگاه های اجرایی به کمک هنرمندان صنایع دستی بیاید


مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی فارس، خرید کالاهای صنایع دستی از سوی دستگاه های اجرایی برای هدایا را یکی از راهکارهای قانون گذاران برای حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی نام برد و خواستار توجه به این مهم در دستگاه های اجرایی و کمک ذیحسابان برای اعمال آن شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی فارس، خرید کالاهای صنایع دستی از سوی دستگاه های اجرایی برای هدایا را یکی از راهکارهای قانون گذاران برای حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی نام برد و خواستار توجه به این مهم در دستگاه های اجرایی و کمک ذیحسابان برای اعمال آن شد.

محمد ثابت اقلیدی امروز، 18 دی ماه در نشست هم اندیشی با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس و ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان فارس گفت: اداره کل میراث فرهنگی، متولی سه بخش تخصصی و مهم است و استان فارس در بخش میراث فرهنگی میزبان آثار تاریخی، فرهنگی باشکوهی مانند مجموعه جهانی تخت جمشید، مجموعه جهانی پاسارگاد، مجموعه جهانی باغ ارم، محور ساسانی، آرامگاه سعدی و حافظ و دیگر آثار ارزشمند فاخر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با اشاره به تعدد آثار تاریخی ارزشمند در استان فارس افزود: 37 درصد آثار فاخر کشور در فارس قرار دارد و مأموریت میراث فرهنگی، صیانت و حفظ میراث گذشتگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های قانونی دستگاه های اجرایی به کمک هنرمندان صنایع دستی بیاید

ظرفیت های قانونی دستگاه های اجرایی به کمک هنرمندان صنایع دستی بیاید