مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 19:302023-12-30سياسي

ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان در بدنه مدیریتی آموزش و پرورش فارس


مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه جوانان سرمایه های کشور هستند، بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت جوانان در بدنه مدیریتی ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس تأکید کرد.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه جوانان سرمایه های کشور هستند، بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت جوانان در بدنه مدیریتی ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس تأکید کرد.

محمدخلیل عسکری امروز، 9 دی ماه در مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان دانش آموزی و مشاور جدید جوان مدیرکل آموزش وپرورش استان فارس گفت: برای تشخیص شرایط فتنه، شناختی تحت عنوان بصیرت نیاز است و در واقع بصیرت مانند یک چراغ و قطب نما عمل می کند و حق را از باطل، صحیح را از ناصحیح و سره را از ناسره مشخص می کند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: هر چه قدر کار و مسیر ما دارای اخلاص باشد، بهتر می توانیم حقیقت را دریابیم و برای تشخیص درست نیاز به اخلاص داریم.

عسکری ادامه داد: مردم ایران با محوریت روحانیت ولایت مدار توانسته اند مسیر درست را به پیش برند و با رهنمودهای مقام معظم رهبری از مشکلات عبور کرده اند.

وی خطاب به سرپرست جدید سازمان دانش آموزی و مشاور جدید جوان آموزش و پرورش استان گفت: انتظار داریم مدرسه محوری، دانش آموز محوری و نقش دهی به دانش آموزان، استفاده از ظرفیت راهبردی مدرسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان در بدنه مدیریتی آموزش و پرورش فارس

ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان در بدنه مدیریتی آموزش و پرورش فارس