مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 20:452024-01-09سياسي

امام جمعه سرخه: ایران اسلامی با تمام مشکلات در حال پیشروی است


ایران اسلامی با تمام مشکلات و موانع، توطئه های دشمنان و تحریم ها در حال پیشروی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، حجت الاسلام مهدی اشرف، امام جمعه سرخه عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سرخه با محوریت انتخابات در فرهنگسرای باران سرخه اظهار کرد: بخشی از جهاد تبیین، دفاع از عملکردی است که قابل دفاع باشد و این اقدام باید با نگاه منصفانه نه در حب نفس و دفاع از خود صورت گیرد.

وی ادامه داد: دولت با تمام توان کار خود را انجام می دهد و کلیت نظام جمهوری اسلامی و دستگاه های اجرایی نسبت به مردم خادم هستند.

امام جمعه سرخه گفت: ایران در رتبه بندی های بین المللی از جهت فساد اداری و بعضی از مسائل دیگر، میزان تحصیلات و تخصص و مهارت نسبت به خیلی از کشورها جایگاه بهتری دارد.

اشرف بیان کرد: همیشه فعالیت بشری با شدت و ضعف همراه است؛ ولی با تمام مشکلات و موانع و دشمنان و تحریم ها در حال پیشروی هستیم.

وی بیان کرد: فضای مجازی برکتی است که باعث می شود که اگر اهل حقیقت باشیم، دسترسی درستی به اطلاعات و مسائل داشته باشیم و بسیاری از اخبار را از منابع درست آن دریافت خواهیم کرد و منصفانه برخورد و قضاوت می کنیم.

امام جمعه سرخه عنوان کرد: نظام های بین المللی 2 گونه هستند؛ مراجعه به مردم یا واقعی است یا تضمینی و جمهوری اسلامی بر اساس آیین علوی و محمدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سرخه: ایران اسلامی با تمام مشکلات در حال پیشروی است

امام جمعه سرخه: ایران اسلامی با تمام مشکلات در حال پیشروی است