مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 18:552024-01-11بين الملل

روسیه باز هم هشدار هسته ای داد


دیمیتری مدودف، رییس جمهور سابق روسیه که اکنون نایب رییس شورای امنیت ملی روسیه است، گفت که برخی از فرماندهان ارتش اوکراین در حال بررسی حمله به سایت های پرتاب موشک در داخل روسیه با موشک های دوربرد غربی هستند.

- نایب رییس شورای امنیت ملی روسیه هشدار داد که هرگونه حمله اوکراین به سایت های پرتاب موشک در داخل روسیه با تسلیحات تامین شده توسط آمریکا و متحدانش، خطر پاسخ هسته ای مسکو را به دنبال خواهد داشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیمیتری مدودف، رییس جمهور سابق روسیه که اکنون نایب رییس شورای امنیت ملی روسیه است، گفت که برخی از فرماندهان ارتش اوکراین در حال بررسی حمله به سایت های پرتاب موشک در داخل روسیه با موشک های دوربرد غربی هستند.

  وی نامی از فرماندهان و جزییات بیشتری از این طرح ادعایی را فاش نکرد و هیچ واکنش فوری از سوی اوکراین به تهدید وی مشاهده نشد.

مدودف در تلگرام نوشت: این به چه معناست؟ این فقط یک چیز دارد - آنها در خطر برخورد با  بند 19 اصول اساسی سیاست دولتی روسیه در زمینه بازدارندگی هسته ای هستند.

  مدودف گفت: این را باید به خاطر داشت.

بند 19 دکترین هسته ای 2020 روسیه شرایطی را مشخص می کند که تحت آن رییس جمهور روسیه استفاده از سلاح هسته ای را در نظر می گیرد: به طور کلی به عنوان پاسخی به حمله ای با استفاده از سلاح های هسته ای یا سایر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه باز هم هشدار هسته ای داد

روسیه باز هم هشدار هسته ای داد