مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 08:102023-12-24دانش

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کرمانشاه برگزار می شود


نمایشگاه آخرین دستاوردهای پژوهشگران و فناوران استان کرمانشاه با حضور همه اجزای اکوسیستم فناوری و نوآوری استان و ارائه بیش از 250 دستاورد، از چهارم تا هفتم دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان برپا می شود.

- ایسنا/کرمانشاه نمایشگاه آخرین دستاوردهای پژوهشگران و فناوران استان کرمانشاه با حضور همه اجزای اکوسیستم فناوری و نوآوری استان و ارائه بیش از 250 دستاورد، از چهارم تا هفتم دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان برپا می شود.

دکتر سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه و دبیر برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه در مساحت 1200متر مربع و 25 غرفه با حضور دانشگاه ها، مراکز رشد پارک های علم و فناوری و دستگاه های اجرایی بر پا خواهد شد.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با اشاره به شعار امسال هفته پژوهش و فناوری در کشور با عنوان پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم تصریح کرد: معتقدیم رشد تولید دانش بنیان ها تاثیر ویژه ای بر مهار تورم دارد.

وی افزود: از اهداف برپایی این نمایشگاه علاوه بر ارائه دستاوردهای علمی و تحقیقاتی پژوهشگران و فناوران استان به عموم مردم، هم افزایی دستگاه ها و نهادهای مختلف استان با یکدیگر و امیدآفرینی در میان اقشار مردم از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کرمانشاه برگزار می شود

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کرمانشاه برگزار می شود