مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:102024-01-08اقتصادي

یک پیش بینی از آینده قیمت دلار


رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق، گفت: طی یک سال گذشته ثبات نسبی بر بازار ارز حاکم بوده؛ بنابراین افزایش نرخ ارز در شرایط فعلی از نظر اقتصادی منطقی ندارد؛ -  به گزارش  تابناک به نقل از خبرآنلاین، رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق گفت: طی یک سال گذشته ثبات نسبی بر بازار ارز حاکم بوده؛ بنابراین افزایش نرخ ارز در شرایط فعلی از نظر اقتصادی منطقی ندارد؛ چون دسترسی به منابع ارزی نسبت به گذشته بهتر شده و نوسانات ارزی در دامنه محدود کنترل شده است.

  رسانه های همسو با دولت و موافقان سیاست های دولت سیزدهم این نکته را عنوان می کنند که دلیل اقتصادی برای افزایش قیمت دلار وجود ندارد.

یحیی آل اسحاق، رییس اتاق ایران و عراق که ثبات قیمت دلار در هشت ماه را دستاورد بزرگ دولت سیزدهم و بانک مرکزی می دانست، حالا در سخنانی تازه گفته است که دلیلی اقتصادی برای افزایش نرخ دلار وجود ندارد و این جو هیجانی به زودی برطرف خواهد شد.

رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق با اشاره به این موضوع که عملیات تروریستی کرمان هیچ ارتباطی با بازار ارز ندارد، گفت: طوفان الاقصی نمونه مشابه این اتفاق است؛ چون در همان زمان متغیر های اقتصادی تغییر چندانی نداشتند؛ اما تعدادی از رسانه های مخالف دولت می خواستند با ایجاد جو روانی نرخ دلار را بالا ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پیش بینی از آینده قیمت دلار

یک پیش بینی از آینده قیمت دلار