مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 07:352024-01-02اجتماعي

بیش از 17 هزار نوآموز کرمانشاهی برای سنجش مراجعه نکرده اند


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه گفت: امسال براساس آمار ثبت احوال، 34 هزار نفر در استان واجدالشرایط شرکت در سنجش سلامت هستند.

- علی محمدبیگی، رییس آموزش وپرورش استثنایی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: امسال سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان با هدف شناسایی و مداخله به موقع برای رفع مشکلات و نواقص و همچنین برنامه ریزی های لازم در تابستان، از ابتدای مهرماه شروع شده و تا پایان اسفندماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امسال در استان کرمانشاه براساس آمار ثبت احوال 34 هزار نفر واجدالشرایط شرکت در سنجش سلامت هستند، تصریح کرد: تا به امروز 12 هزار نفر نوبت گرفته و 4 هزار و 500 نفر هم سنجش شده اند.

رییس آموزش وپرورش استثنایی استان کرمانشاه از آمادگی 21 مرکز در سطح استان برای انجام سنجش و سلامت از نوآموزان بدو ورود به دبستان شخن گفت و افزود: چهار مرکز از این تعداد در شهر کرمانشاه است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات کمبود نیروی انسانی در حمیل، نوسود، گهواره و قصرشیرین مراکزی فعال نیست که می توانند سنجش را در مراکز همجوار(اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، گیلانغرب و گواور) انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 17 هزار نوآموز کرمانشاهی برای سنجش مراجعه نکرده اند

بیش از 17 هزار نوآموز کرمانشاهی برای سنجش مراجعه نکرده اند