مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 16:302024-01-08حوادث

کشف لاشه یک قلاده خرس قهوه ای در ارتفاعات شهرستان چرام


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف لاشه یک قلاده خرس قهوه ای نر شکار شده در مناطق آزاد شهرستان چرام خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف لاشه یک قلاده خرس قهوه ای نر شکار شده در مناطق آزاد شهرستان چرام خبر داد.

اسلام جاودان خرد گفت: طی گزارش مراجع انتظامی شهرستان چرام که شب گذشته به دنبال ردی از سارقین احشام در منطقه بودند مبنی بر کشف لاشه یک قلاده خرس قهوه ای در ارتفاع کوه منطقه آزاد معروف به چاسخوار ، مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان چرام جهت بررسی گزارش فورا به محل اعزام شدند.

وی اظهارکرد: محیطبانان پس از طی مسافتی کوهستانی به محل مورد نظر رسیده که متاسفانه با لاشه یک قلاده خرس قهوه ای شکار شده مواجهه شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با بررسی بالینی لاشه و آثار شلیک گلوله بر روی بدن آن مشخص شده که خرس براثر شلیک مستقیم اسلحه گلوله زنی تلف شده است.

جاودان خرد با اشاره به تازگی لاشه، همزمانی با سرقت احشام، عبور سارقین از مسیر لاشه این احتمال وجود دارد که سارقین احشام به خرس شلیک کرده باشند، بیان کرد: جنسیت لاشه کشف شده نر و حدودا چهار سال سن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف لاشه یک قلاده خرس قهوه ای در ارتفاعات شهرستان چرام

کشف لاشه یک قلاده خرس قهوه ای در ارتفاعات شهرستان چرام