مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:562024-01-09حوادث

پایان کار باند سارقان مسلح در زاهدان


سردار دوستعلی جلیلیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه منزل در سطح شهرستان زاهدان بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی و ویژه موفق به شناسایی باند 7 نفره سارقان مسلح شده و متهمان را به صورت نامحسوس تحت رصد و پایش خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سرانجام ماموران انتظامی در فرصت و موقعیت مناسب و طی چهار عملیات ضربتی و هوشمندانه توانستند، 7 نفر از اعضای اصلی این باند و 9 نفر مالخر که در امر خرید طلا و جواهرات مسروقه نقش بسزایی داشته اند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه، 4 دستگاه موتورسیکلت مسروقه بکار رفته در سرقت ها، مقداری طلا و جواهرات و دو دستگاه تلویزیون خانگی و دیگر اقلام سرقتی منزل کشف نمایند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اعتراف متهمان اعضای این باند تاکنون به 32 فقره انواع سرقت های مسلحانه منزل و وسائط نقلیه در سطح استان و پلمب 9 باب مغازه طلافروشی در سطح شهرستان زاهدان، گفت: ارزش ریالی اموال مکشوفه 150 میلیارد ریال بوده است، که تحقیقات پلیس در این خصوص همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار باند سارقان مسلح در زاهدان

پایان کار باند سارقان مسلح در زاهدان