مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 11:002024-01-05ورزشي

مسابقات قهرمانی تکواندو استان ایلام در دهه فجر برگزار می شود


رییس هیئت تکواندو استان ایلام با بیان اینکه در حال حاضر حدود 1487 نفر مرد و 1400 نفر زن در استان در این رشته ورزش فعالیت دارند، از برگزاری مسابقات قهرمانی تکواندو استان خبر داد.

- ایسنا/ایلام رییس هیئت تکواندو استان ایلام با بیان اینکه در حال حاضر حدود 1487 نفر مرد و 1400 نفر زن در استان در این رشته ورزش فعالیت دارند، از برگزاری مسابقات قهرمانی تکواندو استان خبر داد.

علی اکبر ناصر منش با حضور در ایسنا اظهار کرد: هیئت تکواندو استان ایلام در سال 1359 شروع به فعالیت کرده و در گذشته تحت عنوان ورزش های رزمی، فعالیت داشته است.

وی با بیان اینکه از شروع فعالیت بنده به طور منظم مسابقات در سطح استان برگزار شده است، گفت: با برگزاری مسابقات در تمام رده های سنی، سعی می کنیم انگیزه ورزشکاران را حفظ کنیم.

رییس هیئت تکواندو استان ایلام از برگزاری مسابقات در رده سنی غنچه ها خبر داد و گفت: این مسابقات در رده سنی زیر 7 سال با هدف آشنایی بیشتر این رده سنی با این ورزش برگزار می شود.

ناصرمنش ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت های هیئت تکواندو گسترش ورزش در سطح استان است، برای مثال برخی از مسابقات در شهرستان های استان ایلام برگزار می شود و در این زمینه حمایت خانواده ها در این زمینه بسیار خوب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قهرمانی تکواندو استان ایلام در دهه فجر برگزار می شود

مسابقات قهرمانی تکواندو استان ایلام در دهه فجر برگزار می شود