مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 07:452024-01-18پزشكي

امید به زندگی را با این روش در خود افزایش دهید


پزشک هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه گفت: فرد ورزشکار با تجربه شکست ها و پیروزی های مختلف می داند هر شکستی پایان همه چیز نیست و باید با تمرین و برنامه ریزی مناسب شکست ها را به پیروزی تبدیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرمانشاه، ورزش منظم تأثیر مثبتی بر افسردگی، اضطراب، کم توجهی، پیش فعالی و موارد دیگر دارد؛ ورزش دشمن قدرتمند افسردگی است.

ورزش در تقویت سیستم ایمنی بدن و دوری از بیماری ها کمک کننده است؛ در صورتی که فعالیت های بدنی را مدیریت کنید می توانید از مزایای آن بهره مند شوید چون با دست یابی به اهداف کوچک در ورزش احساس قدرت، پیشرفت و امیدواری به فرد دست می دهد.

پژوهش های علمی و پزشکی ثابت کرده؛ هرگونه فعالیت بدنی که سبب تعریق شود و نفس را بند بیاورد، امید به زندگی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

امید به زندگی سبب می شود که انگیزه بیشتری برای دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم داشته باشیم؛ تأثیر امید بر بدن می تواند خطر ابتلا به بیماری هایی مانند فشارخون بالا و چاقی را کاهش دهد.

امیدواری یعنی انگیزه ای برای استقامت و رسیدن به یک هدف نهایی؛ ورزش و فعالیت بدنی اراده و امیدواری در افراد را تقویت می کند.

تورج خدیری پزشک هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه در این رابطه احساس امیدواری را از نیازهای اساسی زندگی هر انسان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید به زندگی را با این روش در خود افزایش دهید

امید به زندگی را با این روش در خود افزایش دهید