مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 22:452024-01-08سياسي

رییس بسیج مداحان کشور: عَلَم جهاد تبیین بر دوش مادحین است


ر ییس سازمان بسیج مداحان و هییات مذهبی کشور گفت: لازمه جهاد تبیین «دانش» است و ارتقا سطح دانش جامعه ستایشگری در عرصه های گوناگون ضرورت امروز این قشر تاثیر گذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مصطفی خورسندی، عصر امروز در گردهمایی جامعه ستایشگری حسینیه ایران، که با عنوان مقاومت در مکتب اهل بیت (ع ) و حضور مادحین استان برگزار شد، اظهار کرد: پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی وظیفه ای همگانی است که همه باید در این خصوص احساس مسئولیت کنیم.

 وی با بیان این که ستایشگران اهل بیت(ع) همواره جایگاه والایی در بین آحاد مردم داشتند،افزود: مداحان به واسطه اتصال به حضرات معصومین(ع) همواره در پیش چشم مردم از شکوه و عظمت خاصی برخوردار بوده و هستند، به گونه ای که این قشر مأمن و پناهگاه مردم به شمار می رفتند.

ر ییس سازمان بسیج مداحان و هییات مذهبی کشور گفت: نفس قدسی برخی از مادحین در گذشته، موجب شفای بیماران و گره گشایی از کار مردم شده و این به واسطه اخلاص این بزرگواران بوده است.

خورسندی تدین و بُنیه اعتقادی قوی را اولین شرط برای ورود به جرگه ذاکرین اهل بیت(ع) دانست و تصریح کرد: امروز وضعیت تحصیلی مداحان ما ارتقای چشمگیری داشته، بنابراین سطح توقع مردم نیز به همین اندازه بالا رفته، بنابراین باید جامعه ستایشگری سطح دانش خود را ارتقاء دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بسیج مداحان کشور: عَلَم جهاد تبیین بر دوش مادحین است

رییس بسیج مداحان کشور: عَلَم جهاد تبیین بر دوش مادحین است