مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 16:452023-12-22سياسي

مراقب باشید مرتکب جرائم سایبری مرتبط با انتخابات نشوید


درج آگهی یا نشر محتوا علیه نامزدهای انتخاباتی و گروه های سیاسی توسط رسانه های همگانی ممنوع است و افراد مرتکب به مراجع قضایی معرفی می شوند.

- سرهنگ علی رضا یعقوبی رییس پلیس فتا استان ایلام، ظهر جمعه 1 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت : برابر ماده 79 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ درج آگهی یا نشر محتوا علیه نامزدهای انتخاباتی یا احزاب و گروه های سیاسی و یا اعلام خلاف واقع انصراف نامزدها توسط رسانه های همگانی ممنوع است و پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) و ضابطان قوه قضاییه موظف به رصد موارد یادشده و جلوگیری از آن هستند، و افراد مرتکب به مراجع قضایی معرفی شوند.

 وی افزود: پلیس فتا تحرکات کاندیداها و طرفداران آن ها در فضای مجازی را به دقت رصد می کند و متاسفانه مشاهده می شود کاربران عضو کانال ها و گروه های خبری با هویت ناشناس اقدام به هتک حرمت، تخریب و انتشار اکاذیب در مورد برخی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی می کنند و نظارت مدیران کانال ها و گروه ها در این زمینه ضعیف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در صورت مشاهده و عدم توجه به تذکرات و توجیه و ارشاد پلیس فتا، پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب باشید مرتکب جرائم سایبری مرتبط با انتخابات نشوید

مراقب باشید مرتکب جرائم سایبری مرتبط با انتخابات نشوید