مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 09:502023-12-24اجتماعي

ارتفاع برف در کوهرنگ به 15 سانتی متر رسید


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز بارش برف و باران در استان از صبح روز گذشته، گفت: میزان بارش برف در منطقه کوهرنگ از این سامانه سه سانتی متر بوده که در مجموع ارتفاع برف در کوهرنگ به 15 سانتی متر رسیده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز بارش برف و باران در استان از صبح روز گذشته، گفت: میزان بارش برف در منطقه کوهرنگ از این سامانه سه سانتی متر بوده که در مجموع ارتفاع برف در کوهرنگ به 15 سانتی متر رسیده است.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز بارش ها در سطح استان به صورت ضعیف و پراکنده است و عمده بارش ها برای منطقه کوهرنگ و غرب اردل انتظار می رود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: با خروج سامانه بارشی به تدریج از اواخر امروز، کاهش دمای هوا برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه انتظار می رود.

نوروزی گفت: بیشترین میزان بارش از این سامانه تا ساعات ابتدایی صبح مربوط به ایستگاه کوهرنگ با 41.

8 میلی متر بوده است، همچنین در ایستگاه های شهرکرد، سامان، بن، فرخشهر، بروجن، اردل، فارسان، مالخلیفه، دوآب صمصامی، بلداجی، شلمزار، لیرابی و سورشجان میزان بارندگی ها به ترتیب 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتفاع برف در کوهرنگ به 15 سانتی متر رسید

ارتفاع برف در کوهرنگ به 15 سانتی متر رسید