مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 21:552024-01-02سياسي

غربی ها منت مذاکره با ایران را می کشند


سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه گفت: ما از سیاست تحریم صادرات نفت که آمریکایی ها معتقد بودند صادرات نفت را به صفر می رساندند نیز عبور کردیم آن ها در این باره اعتراف می کنند تحریم صادرات نفت در ایران به نتیجه نرسید و همچنین انزوای ایران .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتانناک به نقل از وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی که امروز،12 دی در سالن بوستان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، در پاسخ به سؤالات دانشجویان، اظهار کرد: دیپلماسی عمومی یک وظیفه ملی است که در حوزه روابط میان کشورها و ملت ها جایگاه ویژه و اثرگذاری دارد.

وی افزود: دیپلماسی عمومی می تواند در تبیین، اقناع و تصویر ارائه شده از یک کشور و یا حتی تصویرسازی غیر واقعی از یک امر کاذب و دروغین حتی به شکل ایجابی، نقش مهمی را ایفا کند.

رییس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه عنوان کرد: ما در بحث فلسطین و اقناع جامعه جهانی موفق عمل کردیم و در حوزه بین المللی نیز تبیین خوبی ارائه داده ایم که این نتایج بخشی از موفقیت جمهوری اسلامی است.

در موضوع طوفان الاقصی موضع گیری دوگانه نداشتیم کنعانی تصریح کرد: در خصوص موضوع طوفان الاقصی ما موضع گیری دوگانه نداشتیم و مقام معظم رهبری در این باره بیان کردند که این حرکت اقدام خودجوش ملت فلسطین علیه اسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربی ها منت مذاکره با ایران را می کشند

غربی ها منت مذاکره با ایران را می کشند