مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:102024-01-17سياسي

استارت رویداد ملی جامعه پرداز در زنجان زده شد


رویداد ملی جامعه پرداز به مدت 2 روز در زنجان برگزار می شود؛ محورهای اصلی این رویداد خانواده، زن (هویت زن) و جمعیت (فرزندآوری) است.

- ایسنا/زنجان رویداد ملی جامعه پرداز به مدت 2 روز در زنجان برگزار می شود؛ محورهای اصلی این رویداد خانواده، زن (هویت زن) و جمعیت (فرزندآوری) است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری زنجان امروز (چهارشنبه، 27 دی ماه) در افتتاحیه رویداد جامعه پرداز با بیان اینکه شبکه سازی دقیق و منظم در حوزه هایی که به نوعی قرار است در بخش دولت تسهیلگری انجام دهد، یکی از اقدامات در رویداد جامعه پرداز است، بیان کرد: در بضاعت دولت نیست که بدون شبکه های مردمی و حلقه های میانی، کار را پیش ببرد.

سیده فائزه موسوی با بیان اینکه با رویکردی که دولت دارد تلاش می شود حلقه های میانی بیشتر و بهتر دیده شوند و توانایی های خود را بیشتر به ظهور برسانند، ادامه داد: این موضوع، فرصت مغتنمی برای بسیاری از کنشگران اجتماعی است.

وی با بیان اینکه این قبیل رویدادها در احصای نظام مسائل و برون رفت و پیشگیری از مسائل کمک کننده است، افزود: این رویداد فرصتی برای شکوفایی هرچه بیشتر بویژه برای زنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد ملی جامعه پرداز با هدف شناسایی دقیق، معارفه و هم افزایی مجموعه های فعال مردمی در موضوع ازدواج، خانواده و فرزندآوری برگزار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارت رویداد ملی جامعه پرداز در زنجان زده شد

استارت رویداد ملی جامعه پرداز در زنجان زده شد