مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 10:352024-01-09ورزشي

ضرب الاجل 48 ساعته به مدیرعامل پرسپولیس جواب داد


ضرب الاجل 48 ساعته هیأت مدیره پرسپولیس به مدیرعامل این باشگاه برای تعیین تکلیف گل محمدی در نهایت جواب داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از حدود 9 روز کش و قوس در نهایت قرارداد یحیی گل محمدی با باشگاه پرسپولیس به صورت توافقی فسخ شد تا این مربی بعد از 49 ماه کار در این باشگاه در نهایت از پرسپولیس جدا شود.

شب گذشته بالاخره نماینده گل محمدی با امضا توافق برای فسخ به دوران مربی گری یحیی گل محمدی در پرسپولیس پایان داد تا سرخ پوشان در نیم فصل دوم با تفکر تازه ای  وارد مسابقات شوند.

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس روز شنبه تشکیل جلسه داده بود و ضرب الاجلی 48 ساعته در نظر گرفت تا تکلیف یحیی گل محمدی مشخص شود.

به رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس مأموریت داده شد تا طی 48 ساعت تکلیف یحیی گل محمدی مشخص شود و شب گذشته در نهایت این اتفاق رخ داد.

از طرف دیگر و پس از مذاکره محمد دلبری با برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان حالا به نظر می رسد که روند مذاکرات شکل دیگری به خود خواهد گرفت چرا که با اعلام درویش، این مربی کروات تا فردا باید به پرسپولیسی ها جواب بدهد.

البته به گفته مدیرعامل پرسپولیس، این باشگاه فقط یک گزینه ندارد تا در صورتی که برانکو به هر دلیلی پرسپولیسی نشد، مدیران این باشگاه جایگزین برای انتخاب سرمربی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل 48 ساعته به مدیرعامل پرسپولیس جواب داد

ضرب الاجل 48 ساعته به مدیرعامل پرسپولیس جواب داد