مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:302024-01-16فناوري

مشکل قطع شدن اینترنت و تلفن در طارم برطرف شد


رییس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: مشکل قطع شدن اینترنت و تلفن در شهرستان طارم به دلیل انجام عملیات برگردان فیبر نوری بود.

- ایسنا/زنجان رییس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: مشکل قطع شدن اینترنت و تلفن در شهرستان طارم به دلیل انجام عملیات برگردان فیبر نوری بود.

سعید بابایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره قطعی اینترنت، آنتن تلفن همراه و تلفن ثابت در شهرستان طارم، توضیح داد: قطعی مواردی مانند اینترنت، آنتن تلفن همراه و تلفن ثابت در بعدازظهر روز دوشنبه (25 دی ماه) در شهرستان طارم به دلیل انجام عملیات برگردان فیبر نوری توسط شرکت مخابرات در این شهرستان بود.

اکنون مشکل حل شده است و همه سرویس ها در حالت نرمال قرار دارند.

وی با بیان اینکه موارد به فرمانداری و صداوسیما اعلام شده بود تا اطلاع رسانی را انجام دهند، گفت: فیبر نوری بین چورزق تا آب بر در برخی مناطق به صورت هوایی بود که در عملیات دیروز، فیبر به صورت خاکی قرار گرفت که از نظر پایداری و امنیت ارتباطات را بهبود می بخشد.

رییس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان بیان کرد: کسانی که در وصل شدن اینتزنت WiFi م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل قطع شدن اینترنت و تلفن در طارم برطرف شد

مشکل قطع شدن اینترنت و تلفن در طارم برطرف شد