مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:002024-01-10سياسي

استفاده از ظرفیت میراث فرهنگی برای معرفی سیستان و بلوچستان


دبیر جشنواره چندرسانه ای میراث فرهنگی گفت: موضوع میراث فرهنگی و گردشگری باید به یک کلان مساله اصلی و پیشران محوری توسعه ای در سیستان وبلوچستان تبدیل شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر جشنواره چندرسانه ای میراث فرهنگی گفت: موضوع میراث فرهنگی و گردشگری باید به یک کلان مساله اصلی و پیشران محوری توسعه ای در سیستان وبلوچستان تبدیل شود.

علیرضا تابش امروز چهارشنبه(20 دی) در دیدار با معاون سیاسی اجتماعی استاندار اظهار کرد: سیستان وبلوچستان دارای ظرفیت های جغرافیایی، میراث فرهنگی، طبیعی و گردشگری بسیار متعددی است که هنوز به خوبی معرفی نشده است.

دبیر جشنواره چندرسانه ای میراث فرهنگی افزود: علیرغم تمام تلاش هایی که طی سال های گذشته انجام شده هنوز ظرفیت های فراوانی برای کار و معرفی این استان وجود دارد با این وجود به دلیل پهنه گسترده دارایی های سیستان وبلوچستان می توان از آن به عنوان سرزمین ناشناخته یاد کرد و بر همه ما لازم است تا در راستای شناساندن آن به دنیا تلاش کنیم.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از دریچه دید و نگاه رسانه و فضای مجازی بهترین بستر برای معرفی دقیق، صحیح و کامل این استان است و ضرورت دارد تا تمامی طرح هایی که در این استان اجرایی می شود یک پیوست فرهنگی رسانه ای داشته باشد و نقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت میراث فرهنگی برای معرفی سیستان و بلوچستان

استفاده از ظرفیت میراث فرهنگی برای معرفی سیستان و بلوچستان