مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:202023-12-31سياسي

جشن نیمه شعبان بهترین موقعیت برای انتقال پیام فرهنگی است


استاندار قم با بیان اینکه هیچ گونه کم کاری در بحث برگزاری جشن نیمه شعبان از سوی دستگاه های دولتی و اجرایی قابل قبول نیست، تاکید کرد: کلیه دستگاه های دولتی و اجرایی استان موظف هستند در راستای هرچه باشکوه برگزار کردن این جشن، - ایسنا/قم استاندار قم با بیان اینکه هیچ گونه کم کاری در بحث برگزاری جشن نیمه شعبان از سوی دستگاه های دولتی و اجرایی قابل قبول نیست، تاکید کرد: کلیه دستگاه های دولتی و اجرایی استان موظف هستند در راستای هرچه باشکوه برگزار کردن این جشن، همه ظرفیت خود را بسیج کرده و به میدان آورند.

سیدمحمد آقامیری استاندار قم شامگاه شنبه 9 دی ماه در جلسه ستاد تسهیل زائرین استان قم که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: جشن نیمه شعبان برای همه ما تداعی کننده خاطرات خوبی است که از کودکی به یاد داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی ادامه داد: نیمه شعبان جشنی است که از سوی مردم برگزار می شود و همه لذت آن به مردمی بودن است که به این شکوه رسیده، ما مسئولین فقط وظیفه پشتیبانی از آن را داریم.

آقامیری خاطرنشان کرد: یقین داریم که همه مدیران دستگاه های اجرایی و دولتی استان قم ارادت خاصی نسبت به حضرت حجت (عج) دارند و این موضوع باعث شده در بحث برگزاری باشکوه این جشن تمام توان خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن نیمه شعبان بهترین موقعیت برای انتقال پیام فرهنگی است

جشن نیمه شعبان بهترین موقعیت برای انتقال پیام فرهنگی است