مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:552024-01-14اقتصادي

حذف گاز گوگرد در پتروشیمی بوشهر با اتکا به توان داخلی


معاون رییس جمهوری از نصب سیستم TGTU با اعتبار بالغ بر 150 میلیون یورو با طراحی و اجرای شرکت های دانش بنیان داخلی و حذف گاز گوگرد از فرآیند تولیدات پتروشیمی بوشهر خبر داد.

- معاون رییس جمهوری از نصب سیستم TGTU با اعتبار بالغ بر 150 میلیون یورو با طراحی و اجرای شرکت های دانش بنیان داخلی و حذف گاز گوگرد از فرآیند تولیدات پتروشیمی بوشهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی سلاجقه در جریان سفر به استان بوشهر و بازدید از مجموعه های صنعتی اظهارکرد: عملی شدن پیوست های محیط زیستی در اجرای پروژه های اقتصادی و صنعتی نیازمند ضمانت اجرایی است و در این خصوص تخصیص مقداری از محل سودآوری صنایع به حوزه محیط زیست مورد تاکید و حائز اهمیت بوده که خوشبختانه پتروشیمی بوشهر در این جهت گام بسیار خوبی برداشته است.

وی با اشاره به اینکه این سیستم با اتکا به توان داخلی و با اعتبار بالغ بر 150 میلیون یورو انجام گرفته است، گفت: ایفای پیوست های محیط زیستی در اجرای پروژه های اقتصادی و صنعتی در جهت حفاظت از محیط زیست در منطقه ضروری است و با توجه به درآمد صنایع مستقر در شهرستان های کنگان و عسلویه باید نسبت به ایفای نقش در مسائل محیط زیست اقدام موثر کنند.

سلاجقه افزود: در شهرستان های متاثر از صنعت به ویژه عسلویه، 100 فلر و کنگان 25 فلر وجود دارد و امروز فناوری ها و تکنولوژی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف گاز گوگرد در پتروشیمی بوشهر با اتکا به توان داخلی

حذف گاز گوگرد در پتروشیمی بوشهر با اتکا به توان داخلی