مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:002024-01-10سياسي

حضور حداکثری مردم در انتخابات، دشمن را ناامید خواهد کرد


کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات، هرگونه تلاش، رفتار و گفتاری که موجب ناامیدی مردم از صندوق رای شود را کمک به تحقق اهداف دشمن دانست.

- کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد در بیانیه ای تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، دشمن را ناامید خواهد کرد کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات، هرگونه تلاش، رفتار و گفتاری که موجب ناامیدی مردم از صندوق رای شود را کمک به تحقق اهداف دشمن دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، در این بیانیه آمده است: ایران عزیز طی ماه های آینده شاهد برگزاری یکی از سرنوشت سازترین رویدادهای خود برای به نمایش گذاشتن مردم سالاری دینی است.

انتخابات مجلس شورای اسلامی که مظهر بلاشک حضور مردم در عرصه های حکمرانی است، با حضور پرشور و جدی مردم، به محلی برای ناامیدسازی دشمن تبدیل خواهد شد.

امروز بر همگان واضح است که ایران اسلامی، مقتدر و با صلابت در حال حرکت رو به جلو و به سمت قله هاست و از همین روست که دشمن درصدد است با استفاده از تمام قدرت سخت و نرم خود در قالب نبردهای نوظهور و ترکیبی، ناامیدسازی مردم از صندوق و خروج آنها از عرصه بروز و ظهور اجتماعی از جمله انتخابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری مردم در انتخابات، دشمن را ناامید خواهد کرد

حضور حداکثری مردم در انتخابات، دشمن را ناامید خواهد کرد