مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 18:452024-01-11اقتصادي

جمع آوری 51 دستگاه خودپرداز غیرنقدی غیرمجاز در شهر اردبیل


با اتمام مهلت 15 روزه اعطایی دادستان مرکز استان اردبیل به بانک ها و موسسات مالی استان برای جمع آوری دستگاه های خودپرداز غیرنقدی غیرمجاز واگذارشده به اشخاص حقیقی یا حقوقی، - ایسنا/اردبیل با اتمام مهلت 15 روزه اعطایی دادستان مرکز استان اردبیل به بانک ها و موسسات مالی استان برای جمع آوری دستگاه های خودپرداز غیرنقدی غیرمجاز واگذارشده به اشخاص حقیقی یا حقوقی، حسب دستور قضایی صادره 51 دستگاه غیرمجاز در دو روز گذشته توسط ضابطان قضایی جمع آوری شدند.

جلال آفاقی، دادستان اردبیل امروز (21 دی ماه) گفت: برای مدیران شعب بانک ها و موسسات مالی اردبیل که در مهلت تعیین شده برای جمع آوری دستگاه های غیرقانونی خود اقدام نکردند، پرونده قضایی تشکیل شده است و با آنها برخورد قانونی می شود.

او ادامه داد: گزارش های واصله حاکی از استفاده خارج از ضوابط برخی صنوف از ابزار کیوسک غیرنقدی و انتقال وجوه حاصل از فروش کالا و ارائه خدمات خود به روش کارت به کارت به حساب اشخاص ثالث بود که موجب کتمان درآمد و استفاده نکردن از حساب های تجاری برای فعالیت های اقتصادی و فرار مالیاتی شده است.

آفاقی اظهار کرد: برابر ضوابط، فروش، اجاره یا واگذاری دستگاه های خودپرداز غیرنقدی به سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی توسط بانک ها و موسسات مالی، غیرمجاز و ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 51 دستگاه خودپرداز غیرنقدی غیرمجاز در شهر اردبیل

جمع آوری 51 دستگاه خودپرداز غیرنقدی غیرمجاز در شهر اردبیل