مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:302024-01-10سياسي

لزوم تخصیص 3500 میلیارد ریال برای اتمام عملیات تعریض و بهسازی محور حیدر آباد-نقده


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: عملیات تعریض و بهسازی محور حیدرآباد_نقده به طول 12 کیلومتر در حال انجام بوده و 3 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام آن اعتبار نیاز است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: عملیات تعریض و بهسازی محور حیدرآباد_نقده به طول 12 کیلومتر در حال انجام بوده و 3 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام آن اعتبار نیاز است.

سید محسن حمزه لو، 20 دی ماه در بازدید رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و استاندار آذربایجان غربی از محور حیدرآباد_نقده، اظهار کرد: پروژه تعریض و بهسازی محور حیدرآباد - نقده در 3 قطعه در دست انجام بوده و این طرح نقش موثری در تسهیل و ایمن سازی تردد مردم منطقه دارد.

وی تاکید کرد: محور حیدرآباد_نقده حدود 19.

5 کیلومتر بوده و 7 کیلومتر از این مسیر پیش از این زیربار ترافیک رفته است.

حمزه لو اضافه کرد: عملیات اجرایی در 12 کیلومتر از این مسیر با تمام توان در حال انجام است تا زمینه تردد راحت مردم منطقه و مسافران از این مسیر تسهیل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: ارتقای کیفیت و ایمنی جاده های دسترسی به پایانه های مرزی در کنار تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور در رأس برنامه های اجرایی مجموعه راه وشهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تخصیص 3500 میلیارد ریال برای اتمام عملیات تعریض و بهسازی محور حیدر آباد-نقده

لزوم تخصیص 3500 میلیارد ریال برای اتمام عملیات تعریض و بهسازی محور حیدر آباد-نقده