مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:002024-01-17سياسي

دهقان: هر فردی که علیه امنیت ملی کشور اقدامی انجام دهد تحت پیگرد قرار می گیرد


معاون حقوقی رییس جمهور امروز در حاشیه هیأت دولت گفت: هر فردی که چه تبعه ایران و چه غیر تبعه ایران علیه امنیت ملی کشور اقدامی انجام دهد تحت پیگرد قرار می گیرد و به موقع این اقدامات توسط دستگاه های ذیربط انجام می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور امروز (چهارشنبه 27 دی ماه) در حاشیه هیأت دولت گفت: راجع به کلیه کسانی که در ترور شهید سلیمانی نقش داشتند در داخل کشور پرونده تشکیل داده ایم و قوه قضاییه درحال رسیدگی است و آن ها به عنوان جرم شخصی شان تحت تعقیب قرار می گیرند و بزودی قوه قضاییه و محکمه عدلی که در این زمینه شکل گرفته رای لازم را صادر خواهد کرد و ما آن هارا تعقیب خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: اما علیه دولت آمریکا نیز شکایت تهیه کرده و اکنون به دولت آمریکا اخطار داده ایم و در پایان فروردین 1403 شکایتمان را در دیوان بین المملی دادگستری علیه دولت آمریکا به ثبت می رسانیم و موضوع را تعقیب می کنیم.

دهقان خاطرنشان کرد: هر فردی که چه تبعه ایران و چه غیر تبعه ایران علیه امنیت ملی کشور اقدامی انجام دهد تحت پیگرد قرار می گیرد و به موقع این اقدامات توسط دستگاه های ذیربط انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقان: هر فردی که علیه امنیت ملی کشور اقدامی انجام دهد تحت پیگرد قرار می گیرد

دهقان: هر فردی که علیه امنیت ملی کشور اقدامی انجام دهد تحت پیگرد قرار می گیرد