مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:452024-01-16سياسي

اردوی جهادگران تبیین مواضع انقلاب و نظام در سندرک آغاز بکار کرد


اردوی جهاد تبیین مواضع انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در قالب یادواره شهدا با همراهی جامعه تبلیغی و راویان در بخش سندرک شهرستان میناب آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بخش سندرک، طالب احمدی نیا دبیر یادواره شهید فلکنازی و پاسداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بخش سندرک امروز گفت:  فرمان مطاع مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای حفظه الله با قید فوریت و عنوان واجب ابلاغ و لازم الاجرا تلقی می شود و ما بعنوان سربازان خط مقدم جبهه روشنگری وظیفه داریم مواضع برحق انقلاب اسلامی و دستاوردهای درخشان بیش از چهار دهه استقرار نظام ولایی و مکتبی را به نسل پیش رو تبیین کنیم.

سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا معاون بسیج مساجد سپاه امام سجاد (ع)  هرمزگان تصریح کرد:  هرکس توان و امکانی دارد، تربیون یا قلم یا دارای یک پایگاه اجتماعی در بین مردم است وظیفه شرعی و انقلابی دارد که نسبت به شبهه زدایی جوانان و نوجوانان، دانش آموز و دانشجویان، مردم کوچه و بازار قدمهایی با نیت قربه الی الله بردارد.

  وی افزود:  پروپاگاندای رسانه ای دشمن بشدت قوی و سرمایه گذاری های کلانی در این حوزه کرده است و حضور موثر و به موقع تبیین گران جهادی خنثی کننده این تهاجم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادگران تبیین مواضع انقلاب و نظام در سندرک آغاز بکار کرد

اردوی جهادگران تبیین مواضع انقلاب و نظام در سندرک آغاز بکار کرد