مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:202024-01-10اجتماعي

برف نبارید؛ پیست دیزین تعطیل شد


استانداردسازی پیست بین المللی دیزین طبق گفته مسئولان در مراحل آخر قرار دارد اما بازگشایی مجدد این پیست نیازمند بارش برف است؛ البته تاکنون بارش هایی را در این منطقه شاهد بودیم اما این بارش ها ناکافی بوده و مناسب بازگشایی نیست.

- پیست دیزین در حالی به عنوان یکی از نمادهای گردشگری نه تنها در البرز بلکه در کشور شناخته شده که هر ساله با آغاز فصل زمستان و بارش برف در اواخر آذر یا اوایل دی شاهد بازگشایی این پیست و انجام رقابت ها در سطح استانی، ملی و بین المللی در آن هستیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین پیست دیزین که در ارتفاعات البرز قرار دارد نه تنها در فصل زمستان، بلکه در فصل تابستان نیز رقابتهای اسکی روی چمن در آن با استقبال خوب ورزشکاران برگزار می شود.

اما این پیست با تمام جذابیت های خود در حوزه گردشگری و ورزشی از سال گذشته تاکنون با مشکلات زیادی دست به گریبان است.

  پایان یافتن مدت زمان استاندارد بودن تجهیزات از جمله مشکلاتی که پیست بین المللی دیزین در سال گذشته با آن مواجه و سبب تعطیل شدن آن شده بود، پایان مدت زمان استاندارد بودن تجهیزات آن بود که این مسئله سبب شد تنها پس از یک ماه بازگشایی تعطیل شود.

  البته با توجه به اهمیت این پیست روند استانداردسازی آن با هدف ارتقای ایمنی از سال گذشته و کماکان نیز ادامه دارد و به گفته مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف نبارید؛ پیست دیزین تعطیل شد

برف نبارید؛ پیست دیزین تعطیل شد