مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:202023-12-24دانش

دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در ارتباط با صنعت قدم بزرگی برداشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رضا رنجبرکریمی رییس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در نشست کادر معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه اظهار داشت: - دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در ارتباط با صنعت قدم بزرگی برداشته است رییس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان گفت: در بخش ارتباط با صنعت این دانشگاه قدم بزرگی برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رضا رنجبرکریمی رییس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در نشست کادر معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه اظهار داشت: با تلاش شما در این شرایط سخت مالی که دانشگاه دارد در حوزه پژوهشی موفقیت های بی نظیری کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان و در سطح کشور دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در حوزه پژوهش حرف برای گفتن دارد بیان داشت: دانشگاه در بخش ارتباط با صنعت، قدم بزرگی برداشته است و تا پایان سال نیز از لحاظ مبلغ قرارداد های ارتباط با صنعت از حد سال گذشته بالاتر خواهد رفت.

وی ادامه داد: با توجه به سابقه و پتانسیل دانشگاه ولی عصر (عج) باید به جایگاه بالاتری دست پیدا کنیم.

در ادامه مرتضی جعفرپور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان نیز با اشاره به اینکه در حوزه پژوهشی کارهای بسیاری انجام شده که نتایج خیلی خوبی هم به جای گذاشته است خاطر نشان کرد: در بحث سیاست گذاری ها اید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در ارتباط با صنعت قدم بزرگی برداشته است

دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در ارتباط با صنعت قدم بزرگی برداشته است