مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 22:102023-12-23بين الملل

شمار تلفات نظامیان اسراییل در غزه به 144 نفر رسید


دانیل هاگاری سخنگوی ارتش اسراییل اعلام کرد که در درگیری های زمینی روز شنبه نظامیان این رژیم با مقاومت در نوار غزه 5 نظامی کشته و 5 نفر دیگر هم زخمی شدند.

- منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، شمار تلفات نظامیان صهیونیست در تجاوز زمینی به غزه به 144 نفر رسیده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دانیل هاگاری سخنگوی ارتش اسراییل اعلام کرد که در درگیری های زمینی روز شنبه نظامیان این رژیم با مقاومت در نوار غزه 5 نظامی کشته و 5 نفر دیگر هم زخمی شدند.

  بر اساس این گزارش، گروهبان نیر رافائل کنعانیان 20 ساله از بیت کیشیت از نیروهای گشتی گعفاتی، گروهبان برهانو کاسیا 22 ساله از بیت شیمش از نیروهای گشتی گعفاتی، سرگرد ذخیره شای ترمین 26 ساله از ماشا پینا از نیروهای گردان 6623، گروهبان یکم ذخیره الکساندر اسپیتز 41 ساله از کرمییل از نیروهای گردان 6623 و سروان اوشری موشه بوتشاک 22 ساله از حیفا فرمانده یکی از گروه های گشتی ناحال در نبردهای شمال و جنوب غزه کشته شدند.

  بنابر این گزارش، شمار تلفات ارتش اسراییل از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا کنون به 477 کشته رسیده است که از این تعداد 144 نفر از آغاز تجاوز زمینی به غزه به هلاکت رسیدند.

  در همین رابطه ارتش اسراییل اعتراف کرد که در 24 ساعت گذشته 42 نظامی این رژیم در نبرد با نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار تلفات نظامیان اسراییل در غزه به 144 نفر رسید

شمار تلفات نظامیان اسراییل در غزه به 144 نفر رسید