مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:102023-12-28سياسي

اعلام جرم داستانی علیه مدیر سازمان مشاغل شهری شهرداری زاهدان


سرپرست معاونت حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی زاهدان از اعلام جرم دادستانی علیه مدیر سازمان مشاغل شهری شهرداری زاهدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ابوالفضل احمدزاده اظهار داشت: بر اساس مشاهدات عینی، گزارشات مردمی و بازدیدهای سرزده مشخص شد که مدیر سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری زاهدان برخلاف تذکرات و هشدارهای متعدد باز هم در اجرای تکالیف ذاتی و قانونی خود کوتاهی کرده و پاسخگویی مناسبی به نمایندگان مردم ندارد.

وی افزود: در این رابطه در بررسی های بعمل آمده مشخص شد که نامبرده از موازین قانونی تبصره یک بند 2 ماده 55 قانون شهرداری ها تخطی کرده و نسبت به کسب درآمدهای بلاوجه قانونی از محل صدور مجوزهای غیرقانونی اقدام کرده است.

وی افزود: اجاره و فروش قسمت هایی از معابر و پیاده روها و میادین شهری به افراد غیر از جمله دیگر تخلفات این سازمان می باشد که احراز گردیده است.

به گفته احمدزاده؛ این فرد همچنین با کوتاهی های محرز، از دسترس خارج کردن تلفن همراه و عدم نظارت دقیق و حضور میدانی در محل های تخلف اعلام شده از انجام تکالیف ذاتی خود سر باز زده است و به گزارشات رسانه ای نیز بی توجه بوده که دلالت بر بی تفاوت بودن وی نسبت به وظایف خودش بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جرم داستانی علیه مدیر سازمان مشاغل شهری شهرداری زاهدان

اعلام جرم داستانی علیه مدیر سازمان مشاغل شهری شهرداری زاهدان