مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 19:252024-01-19سياسي

رونمایی از موسیقی که به برکت شهدا متولد شد/ شنیدن یک قصه متفاوت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سمفونی «ساحت حماسه» مشتمل بر روایتی موسیقایی از 24 هزار شهید استان تهران با اشعار علی محمد مودب، محمدمهدی سیار، - سمفونی ساحت حماسه مشتمل بر یک گرامیداشت موسیقایی از 24 هزار شهید گرانقدر استان تهران شامگاه جمعه بیست و نهم دی ماه در تالار وحدت تهران رونمایی و پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سمفونی ساحت حماسه مشتمل بر روایتی موسیقایی از 24 هزار شهید استان تهران با اشعار علی محمد مودب، محمدمهدی سیار، رضا یزدانی و میلاد عرفان پور، آهنگسازی امیرحسین سمیعی و خوانندگی محمد معتمدی، سید محسن حسینی، وهاب ابراهیمی، هادی حسن بیگی شامگاه روز جمعه بیست و نهم دی ماه درتالار وحدت تهران با حضور تعدادی مسؤولان و مخاطبان رونمایی شد.

حسینی از مدیران اجرایی این پروژه پیش از این درباره سمفونی ساحت حماسه گفته بود: این طرح مشخصاً برای شهدای شهر تهران نوشته شده و روایتی از ایثار و مجاهدت شهدای شهر تهران در مقاطع مختلف تاریخی از ابتدای مبارزات مردم برای انقلاب تا به امروز است.

این طرح را شامل هفت موومان با اسامی شهدای نهضت ، شهدای دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم ، شهدای امنیت و شهدای ترور ، شهدای دانش آموز، کودکان و مادران شهید ، تشییع شهدا و خاطره پیش روی مخاطبان قرار می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از موسیقی که به برکت شهدا متولد شد/ شنیدن یک قصه متفاوت

رونمایی از موسیقی که به برکت شهدا متولد شد/ شنیدن یک قصه متفاوت