مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:252024-01-19سياسي

ضرورت تسریع در اجرای پروژه آبرسانی به ایذه


امام جمعه ایذه با اشاره به سفر وزیر کشور به این شهرستان و آغاز پروژه آبرسانی گفت: انتظار می رود علاوه بر سرعت و جدیت در اجرای کار، در زمان پیش از موعد شاهد بهره برداری از این پروژه در جهت رفع مشکلات مردم باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایذه، حجت الاسلام سید میثم موسوی امام جمعه ایذه در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان با تقدیر از مسئولان استانی بابت پیگیری مشکلات حوزه های مختلف شهرستان ایذه و طرح آنها در جلسات کارگروه های استانی و کشور اظهار کرد: از نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و همچنین استاندار خوزستان که در موارد مختلف از جمله پیگیری مشکل آب شهرستان ایذه اقدامات و جلساتی را انجام داده اند و در سطح تهران نیز پیگیر بوده اند تقدیر و تشکر را داریم.

وی با اشاره به سفر وزیر نیرو به شهرستان و دستور آغاز پروژه آبرسانی به ایذه از دریاچه سد کارون 3 افزود: از مسئولان می خواهیم علاوه بر جدیریت و سرعت در اجرای پروژه، انتظار می رود حتی سریع تر از زمان 36 ماهه مقرر برای انجام کار این مهم انجام تا مشکلات شهروندان مرتفع شود.

امام جمعه ایذه تاکید کرد: در قبال انجام پروژه انکقال آب کارون 3 به ایذه اشتغال هایی که در مرحله اجرای پروژه و پس از آن ایجاد می شود مگر در صورت عدم تخصص مربوطه در شهرستان و استفاده از نیروی خارج از منطقه می بایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در اجرای پروژه آبرسانی به ایذه

ضرورت تسریع در اجرای پروژه آبرسانی به ایذه