مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:352024-01-05سياسي

انتقام خون سردار سلیمانی و شهدای ترور کرمان از دشمنان گرفته خواهد شد


نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه دشمنان از سردار سلیمانی کینه به دل دارند و به زوارش هم رحم نمی کنند، گفت: انتقام خون سردار سلیمانی و شهدای ترور کرمان از دشمنان گرفته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری، با اشاره به اینکه حادثه کرمان واقعا حادثه تلخ و سختی بود و همه ما را متاثر و داغدار کرده است، اظهار کرد: گرچه بسیاری از خانواده شهدا اعلام کردند ما تسلیت نمی پذیریم بلکه ما تبریک می پذیریم.

وی با بیان اینکه معلوم است علت این حادثه چه بود؟! بالاخره دشمن از سردار مقاومت فرماندهی عزیز مقاومت ضربه خورده است،گفت: اگر مقاومت امروز در این مقطع قرار دارد بخش مهمش مرهون فداکاری این سردار و سرباز بزرگ مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه پیروزی های مقاومت مربوط به فداکاری این سردار بوده است، اضافه کرد: باید از رییس جمهور وقت بابت سخنرانی در سازمان ملل که عکس سردار را روی دست گرفت و این کار بزرگ خنجری بر دل صهیونیست ها و دشمنان بود، تشکر کرد.

محمدی لایینی با تأکید بر اینکه دشمنان از سردار سلیمانی کینه به دل دارند و به زوارش هم رحم نمی کنند، خاطرنشان کرد: هدف از این عملیات تروریستی در ابتدا پوشش دادن شکست غزه از نیروها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام خون سردار سلیمانی و شهدای ترور کرمان از دشمنان گرفته خواهد شد

انتقام خون سردار سلیمانی و شهدای ترور کرمان از دشمنان گرفته خواهد شد