مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:252023-12-26اقتصادي

رشد 40 درصدی کمک هزینه های حق پرستاری و مراکز غیردولتی برای معلولان


مسئول دبیرخانه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان بهزیستی کشور از رشد 40 درصدی کمک هزینه حق پرستاری و کمک هزینه مراکز غیردولتی در بودجه سازمان بهزیستی خبر داد.

- ایسنا/فارس مسئول دبیرخانه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان بهزیستی کشور از رشد 40 درصدی کمک هزینه حق پرستاری و کمک هزینه مراکز غیردولتی در بودجه سازمان بهزیستی خبر داد.

منصور الله وردی امروز، 5 دی ماه در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برای اولین در کشور امروز این فرصت به همت بهزیستی فارس رقم خورده است که با رییس و مجمع نمایندگان به همراه دستگاه های اجرایی نشست مشترک پیرامون قانون جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت تشکیل شود، به تشریح بندها و موارد اجرایی از تکالیف عمومی و اختصاصی دستگاه ها پرداخت.

وی در ادامه مطالبه به روز و به حق افراد دارای معلولیت را ماده 27 قانون جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت عنوان کرد و گفت: بیش از 500 هزار نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی مشمول این ماده قانون هستند.

مسئول دبیرخانه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان بهزیستی کشور، رشد 40 درصدی کمک هزینه حق پرستاری و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 40 درصدی کمک هزینه های حق پرستاری و مراکز غیردولتی برای معلولان

رشد 40 درصدی کمک هزینه های حق پرستاری و مراکز غیردولتی برای معلولان