مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:502023-12-23بين الملل

المرت: «نابودی» حماس هرگز محقق نمی شود/ نتانیاهو وارد جنگی شخصی شده


نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی گفت، هدف «نابودی حماس» در جنگ غزه هرگز محقق نخواهد شد و تعهدات بنیامین نتانیاهو در این خصوص یاوه گویی است و او برای آینده خودش وارد جنگ شده است.

- المرت: نابودی حماس هرگز محقق نمی شود/ نتانیاهو وارد جنگی شخصی شده نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی گفت، هدف نابودی حماس در جنگ غزه هرگز محقق نخواهد شد و تعهدات بنیامین نتانیاهو در این خصوص یاوه گویی است و او برای آینده خودش وارد جنگ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایهود المرت، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در مقاله ای که در روزنامه عبری زبان هاآرتص منتشر کرد، نوشت، نابودی حماس هرگز محقق نخواهد شد چه یحیی السنوار (رهبر جنبش حماس در غزه) پیدا شود چه اینکه او در خفا زندگی کوتاهی داشته باشد یا اینکه او و محمد الضیف (فرمانده شاخه نظامی حماس) و دیگر شرکایشان در فرماندهی حماس از بین برده شوند، باز هم حماس با قدرت بسیار کم و حتی در حال فروپاشی به حیات خود ادامه خواهد داد.

المرت در مقاله خود تاکید کرد، با توجه به اینکه این ارزیابی واقعی از شرایط است، ما باید برای تغییر رویکرد آماده باشیم، می دانم این مساله احتمالا (در محافل صهیونیست) از محبوبیت برخوردار نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المرت: «نابودی» حماس هرگز محقق نمی شود/ نتانیاهو وارد جنگی شخصی شده

المرت: «نابودی» حماس هرگز محقق نمی شود/ نتانیاهو وارد جنگی شخصی شده