مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:302024-01-10سياسي

فرماندار فلوریدا: نامزدی ترامپ مشکلات بایدن را کمرنگ می سازد


فرماندار فلوریدا با انتقاد از نامزدی احتمالی ترامپ در حزب جمهوری خواه می گوید، حضور دوباره وی در این جریان توجه به مشکلات کشور تحت ریاست جمهوری بایدن را کمرنگ می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا و یکی از نامزدهای پیشنهادی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرده است حضور دوباره دونالد ترامپ به عنوان نامزد اصلی این حزب، انتخابات را به رفراندومی برای بازگشت وی به قدرت تبدیل می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیو اس نیوز دیسانتیس ضمن نقد انتخاب مجدد ترامپ به عنوان رقیب اصلی انتخاباتی جو بایدن رییس جمهور کنونی آمریکا تنها موجب می شود که توجهات از مشکلات کشور تحت تاثیر ریاست جمهور بایدن برداشته شود و معطوف به مشکلات و چالش های مرتبط با ترامپ گردد.

دیدگاه دی سانتیس روز سه شنبه، ساعاتی پس از حضور ترامپ در دادگاه و استدلال او در باب مصنویت از پیگرد قضایی اش مطرح شد.

وی در این رابطه عنوان کرد: اگر دونالد ترامپ نامزد شود، انتخابات 2024 یک همه پرسی برای وی خواهد شد و تنها بر مسائل حقوقی و محاکمات جنایی 6 ژانویه معطوف می شود.

دیسانتیس در حالی این صحبت ها را مطرح می کند که ماه هاست تلاش می کند حامیان ترامپ را از بین برده و خود را جایگزین توانایی برای جمهوری خواهانی معرفی کند که هنوز هم رییس جمهور س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار فلوریدا: نامزدی ترامپ مشکلات بایدن را کمرنگ می سازد

فرماندار فلوریدا: نامزدی ترامپ مشکلات بایدن را کمرنگ می سازد