مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:102024-01-20سياسي

برگزاری مسابقات قرآن روستاییان و عشایر یزد همزمان با دهه فجر


رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان یزد و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان از برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه روستاییان و عشایر همزمان با ایام مبارک دهه فجر در استان یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان یزد و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان از برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه روستاییان و عشایر همزمان با ایام مبارک دهه فجر در استان یزد خبر داد.

حجت الاسلام مهدی اکبرزاده با اشاره به یازده رشته مسابقات آقایان، گفت: این رقابتها در رده سنی 9 تا 17 سال در رشته های حفظ یک و پنج جزء، قرائت تقلیدی و اذان و در رده سنی 18 تا 50 سال در رشته های حفظ 5، 10 و 20 جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان برگزار می شود.

وی با اشاره به مسابقات بانوان در رده سنی 9 تا 17 سال، گفت: این دوره از رقابت‎ها در رشته های حفظ یک و پنج جزء و قرائت ترتیل و در رده سنی 18 تا 50 سال نیز در رشته های حفظ 5، 10 و 20 جزء، حفظ کل و قرائت ترتیل برگزار می شود.

رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان با بیان این که رشته قرائت تقلیدی ویژه آقایان در مقطع سنی 9 تا 17 سال برگزار می شود، گفت: شرکت کنندگان در این رشته باید یکی از موارد آیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات قرآن روستاییان و عشایر یزد همزمان با دهه فجر

برگزاری مسابقات قرآن روستاییان و عشایر یزد همزمان با دهه فجر