مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:002023-12-27سياسي

توسعه تحقیقات در زمینه ناباروری از خدمات ارزنده زنده یاد کاظمی آشتیانی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه دکتر کاظمی آشتیانی از چهره های درخشان علمی ایران به شمار می رود، افزود: توسعه تحقیقات در زمینه ناباروری از خدمات ارزنده زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی است که این امر سهم بسزایی در پیشرفت علمی کشور داشته است.

- توسعه تحقیقات در زمینه ناباروری از خدمات ارزنده زنده یاد "کاظمی آشتیانی" است ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه دکتر کاظمی آشتیانی از چهره های درخشان علمی ایران به شمار می رود، افزود: توسعه تحقیقات در زمینه ناباروری از خدمات ارزنده زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی است که این امر سهم بسزایی در پیشرفت علمی کشور داشته است.

دکتر قباد محمدی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص شخصیت و عملکر دکتر کاظمی آشتیانی، گفت: در فرمایشات معظم له از شخصیت و عملکرد زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی به عنوان الگوی جهاد علمی یاد شده که در معرفی الگوهای موفق در بیانات ایشان جایگاه ویژه ای دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: کار ارزنده علمی زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی که منجر به فرزندآوری زوج های نابارور شده، امروز پس از گذشت هجده سال از درگذشت این شخصیت برجسته علمی کشورمان دعای خیری برایش به دنبال داشته که صدقه جاریه برای اوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تحقیقات در زمینه ناباروری از خدمات ارزنده زنده یاد کاظمی آشتیانی است

توسعه تحقیقات در زمینه ناباروری از خدمات ارزنده زنده یاد کاظمی آشتیانی است