مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:102024-01-16اقتصادي

پرداخت 113 میلیارد تومان زکات توسط مازندرانی ها


رییس اداره زکات کمیته امداد مازندران گفت: مازندرانی های نیکوکار در 9ماهه سال جاری بیش از 113 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام عباسعلی فغانی رییس اداره زکات کمیته امداد مازندران امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مازندرانی های نیکوکار در 9ماهه سال جاری 113میلیارد و 17 میلیون تومان زکات پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 19 درصد رشد داشته است.

وی افزود: از مجموع زکات جمع آوری شده طی این مدت حدود 54 میلیارد تومان نقدی و 59 میلیارد و 17 میلیون تومان غیر نقدی بوده است.

رییس اداره زکات کمیته امداد مازندران میزان زکات واجب این 9ماه را800 میلیون تومان معادل 70 تن محصولات کشاورزی و دامی اعلام کرد.

                   فغانی با اشاره به اینکه در کنار زکات واجب باید از زکات مستحب نیز برای کمک به نیازمندان استفاده کنیم، افزود:64میلیارد تومان زکات مستحبی و  48میلیارد و217 میلیون تومان زکات فطریه وکفارات نیز در این 9ماه دریافت شده است.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری زکات با همکاری ادارات و سازمان های عضو شورای زکات و شورای زکات روستایی انجام می شود، گفت:  زکات جمع آوری شده در بخش های درمان، تهیه جهیزیه، ساخت و تعمیر مسکن، تحصیلی، آزادی زندانیان، معیشت و سایر هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 113 میلیارد تومان زکات توسط مازندرانی ها

پرداخت 113 میلیارد تومان زکات توسط مازندرانی ها