مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:352024-01-01بين الملل

کالکالیست: در اسراییل بحث بر سر وضعیت نابسامان کسب و کار غیرقانونی شده است


کارشناسان صهیونیست با اذغان به به اینکه نتیجه ضربات جنگ به اقتصاد رژیم صهیونیستی در 2024 علنی تر می شود، گفتند، در شرایطی که کابینه نتانیاهو اطلاعات ناقضی درباره خسارات ناشی از جنگ ارائه می دهد، - گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، هر روز که می گذرد، شدت بحران اقتصادی اسراییل آشکارتر می شود و بحث در مورد زندگی عادی، مانند کار یا کسب درآمد، تقریباً غیرقانونی شده است این را مدیر عامل من پاور اسراییل ( Manpower Israel) بزرگترین آژانس استخدام اسراییل، میشل دان هارل در گفت وگو با کالکالیست بیان می کند.

وی می گوید: اقتصاد اسراییل شاهد موج شوکی شبیه به اوج همه گیری کرونا شد، زیرا با شروع جنگ بخش های زیادی از اقتصاد اسراییل به طور کامل به مدت دو هفته متوقف شد و مردم در شوک بودند.

  تأثیر اعزام نیروهای ذخیره بر اقتصاد چشمگیر بوده است، زیرا آنها در حالی به ارتش اعزام شدند که از زمان بازگشتشان اطلاعی ندارند و هیچ کسی هم انتظار نداشت که آنها برای مدت سه ماه یا بیشتر به خدمت سربازی بروند.

کارشناسان در داخل و خارج رژیم صهیونیستی اذعان دارند که اقتصاد اسراییل در نتیجه جنگ غزه دهها میلیارد دلار خسارت مادی متحمل شده است، علاوه بر اینکه ساکنان سرزمین های اشغالی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی به امکان دستیابی رژیم اشغالگر به ثبات  طی روزها و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالکالیست: در اسراییل بحث بر سر وضعیت نابسامان کسب و کار غیرقانونی شده است

کالکالیست: در اسراییل بحث بر سر وضعیت نابسامان کسب و کار غیرقانونی شده است