مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:052024-01-03فرهنگي

به بهانه روز زن؛ سیمرغ های 41 دوره فیلم فجر بر شانه کدام بازیگران زن نشستند


یکی از مهمترین جوایز جشنواره فیلم فجر، جایزه سیمرغ بازیگری است که می تواند مسیر حرفه ای یک بازیگر را به طور کلی تغییر دهد، به مناسبت پاسداشت روز زن و مادر نگاهی انداختیم به تمامی سیمرغ های 41 دوره جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی که در بخش بازیگری بر شانه .

- خبرگزاری فارس ـ گروه سینما ـ سجاد رضایی مقدم: جشنواره فیلم فجر ویترین اصلی و مهم سینمای ایران است، شاید اگر بخواهید برآیندی از یک دهه سینمای ایران داشته باشید، با بررسی جشنواره های فجر آن دهه به شماتیک قابل قبولی از وضعیت سینما در مدت زمان مدنظرتان می رسید.

یکی از مواردی که در سینما اهمیت دارد، سیمای زنانه هنر هفتم است، سیمایی که نمایندگان شایسته ای هم میان بانوان بازیگر کشور دارد و هر سال نیز دو سیمرغ به این گروه می رسد.

به مناسبت پاسداشت روز زن و مادر نگاهی انداختیم به تمامی سیمرغ های 41 دوره جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی که در بخش بازیگری بر شانه های سینماگران زن سینمای ایران نشستند.

سیمرغ بازیگری ـ دهه اخیر جشنواره بین المللی فیلم فجر 1390 در دوره سی ام هنگامه قاضیانی برای  بازی در فیلم”روزهای زندگی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را کسب نمود.

لیلا به همراه همسرش در یک بیمارستان صحرایی مشغول خدمت رسانی به رزمنده ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه روز زن؛ سیمرغ های 41 دوره فیلم فجر بر شانه کدام بازیگران زن نشستند

به بهانه روز زن؛ سیمرغ های 41 دوره فیلم فجر بر شانه کدام بازیگران زن نشستند