مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:162023-12-24حوادث

جمع آوری 750 معتاد متجاهر در سومین مرحله اجرای طرح آرامش در البرز


حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: همزمان روزهای پایانی فصل پاییز، طرح سراسری آرامش در شهر در نقاط مختلف استان البرز به اجرا درآمد.

وی افزود: در این طرح که با محوریت پلیس مواد مخدر استان البرز و با همکاری سایر رده های انتظامی استان اجرا درآمد، با هماهنگی دادستان مرکز استان 750 معتاد متجاهر در طی 72 ساعت جمع آوری و به مراکز بازپروری کمپ ماده 16 منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری 195 خرده فروش در اجرای این طرح، اضافه کرد: همچنین کشف 216 کیلوگرم انواع مواد مخدر از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح بود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این طرح اولویت ماموران شناسایی پاتوق معتادان متجاهر در اطراف مرکز آموزشی و مراکز تفریحی مورد تردد خانواده ها و جوانان و نوجوانان بود.

هداوند در پایان از تداوم اجرای طرح های جمع آوری معتادان متجاهر در طول سال خبر داد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر با تلاش شبانه روزی خود سعی دارد تا شهر را از وجود معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر پاک کند که در این مسیر همکاری شهروندان می تواند در اجرای این مهم تاثیر بسزایی داشته باشد.

  پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 750 معتاد متجاهر در سومین مرحله اجرای طرح آرامش در البرز

جمع آوری 750 معتاد متجاهر در سومین مرحله اجرای طرح آرامش در البرز