مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 09:052023-12-24اقتصادي

افتتاح چند طرح کشاورزی همزمان با سفر رییس جمهور به زنجان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از افتتاح چندین طرح کشاورزی همزمان با سفر رییس جمهور به استان خبر داد و گفت: در مجموع میزان کل اعتبار هزینه شده برای طرح ها و پروژه های قابل افتتاح سازمان جهاد کشاورزی در دور دوم سفر رییس جمهور به استان 27 هزار و 875 میلیارد ریال است.

- روح الله حسنی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان امروز در گفت و گو با فارس به تشریح طرح ها و پروژه های قابل افتتاح در دور دوم سفر رییس جمهور به استان پرداخت و اظهار داشت: پروژه شهرک گلخانه ای وحدت از جمله پروژه شاخصی است که در سفر رییس جمهور به استان افتتاح می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان میزان کل اعتبار هزینه شده در پروژه مذکور را 20 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح 400 نفر به طور مستقیم مشغول به کار می شوند.

وی ادامه داد: پروژه سیلوی نگهداری غلات در شهرستان خدابنده و پروژه استخر معیشتی روستای اردجین از محل تعهدات دوره نخست سفر رییس جمهور به استان در شهر ستان خرمدره افتتاح می شود.

حسنی با اشاره به افتتاح پروژه انتقال آب کشاورزی به اراضی پایاب سد کینه ورس در دور دوم سفر رییس جمهور به استان خبر داد و گفت: میزان کل اعتبار هزینه شده برای این پروژه 200 هزار میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چند طرح کشاورزی همزمان با سفر رییس جمهور به زنجان

افتتاح چند طرح کشاورزی همزمان با سفر رییس جمهور به زنجان