مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 19:052024-01-07سياسي

فعالیت بیش از 150 ستاد در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در هرمزگان


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت : در راستای بهتر برگزار شدن برنامه های ایام الله دهه فجر بیش از 150 ستاد فعال در شهرستان ها، بخش ها ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد ایمانی فرد مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در اولین نشست هم اندیشی ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان هرمزگان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و اعضای این ستاد در سالن کنفرانس دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم که شاهد اقتدار، عزت و پیشرفت انقلاب در تمام عرصه ها هستیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی  با نمایش تاریخی یک ملت است که احیای هویت دینی و بهترین رویداد قرن معاصر می باشد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات هرمزگان بیان کرد:  بالندگی و پویایی انقلاب اسلامی برگرفته از مفاهیم اصیل اسلامی و ایرانی است و این واقعیت مبنای ارزش ها و آرمان های این نظام می باشد.

  22بهمن عینیت بخشی به ارزش های انقلاب اسلامی است حجت الاسلام ایمانی فرد گفت : بزرگداشت ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی عینیت بخشی به ارزش های انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 150 ستاد در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در هرمزگان

فعالیت بیش از 150 ستاد در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در هرمزگان