موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 09:352024-01-11سياسي

زنان در میدان مجاهدت


زنان همچون مردان دارای مسئولیت های اجتماعی هستند و انقلاب اسلامی، زن مسلمان ایرانی را از حاشیه جامعه به متن آورد و به او هویت و شخصیت بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت دیدار اخیر بانوان با رهبر انقلاب در این یادداشت نگاهی به چارچوب و محورهای اصلی موضوع مسئولیت های اجتماعی زنان براساس بیانات رهبر انقلاب شده است.

اهتمام همگانی انقلاب اسلامی، زن مسلمان ایرانی را از حاشیه ی جامعه به متن آورد و به او هویت و شخصیت بخشید.

زمینه ای مناسب برای فعالیت سالم زنان در عرصه های گوناگون خانوادگی، علمی، اجتماعی و سیاسی فراهم کرد و به آنها نشان داد که زنان همانند مردان دارای استعدادها و توانایی های فراوانی هستند و می توانند در همه ی زمینه های زندگی، به پیشرفت و تعالی جامعه کمک کنند.

زنان در هر جامعه ی سالم بشری قادرند و می باید فرصت پیدا کنند که در حد سهم خود، تلاش و مسابقه ی خویش را در پیشرفتهای علمی و اجتماعی و سازندگی و اداره ی این جهان به عهده بگیرند.

(1368/10/26) امام خمینی (رضوان الله علیه) معتقد بودند که دخالت در سیاست و در مقدّرات اساسی کشور وظیفه ی زنان و تکلیف زنان است؛ حقّ زنان و تکلیف زنان است؛ یعنی واجب کردند که زنها بایستی در مقدّرات کشور و وظایف اساسی کشور دخالت کنند و وارد بشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان در میدان مجاهدت

زنان در میدان مجاهدت