مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:002024-01-02سياسي

امروز با مشاهده جنایات رژیم صهیونسیتی به حقانیت راه حاج قاسم پی می بریم


رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: امروز جنایات رژیم صهیونیستی را می بینید و به حقانیت راه حاج قاسم پی می بریم، ایشان یک مصلح بزرگ جهانی بود و برای شناخت او به زمان نیاز داریم.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: امروز جنایات رژیم صهیونیستی را می بینید و به حقانیت راه حاج قاسم پی می بریم، ایشان یک مصلح بزرگ جهانی بود و برای شناخت او به زمان نیاز داریم.

سردار غلامرضا سلیمانی امروز 12 دی ماه در آیین آغاز نهضت خدمت مومنانه و محرومیت زدایی در جوار مرقد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در چهارمین سالگرد شهادت اسطوره ملت ایران و جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی قرار داریم.

وی ادامه داد: اسطوره ها تکرار شدنی نیستند و می توانند به عنوان نماد، شاخص و چراغ راه برای پیمودن مسیر فتح قله های شرف، افتخار، آزادگی و عظمت مورد تبعیت و پیروی واقع شوند.

رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، شخصیت این شهید بزرگ و آسمانی به گونه ای است که توانسته یک مکتب را متجلی کند و آن مکتب شهید سلیمانی است.

وی اظهار کرد: رهبری تعبیر مکتب به کار بردند که متوجه شویم این شخصیت بزرگ در همه ابعاد شخصیت متعالی و کمال یافته بود و تنها بُعد جهاد سردار دلها متعالی و کمال یافته نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز با مشاهده جنایات رژیم صهیونسیتی به حقانیت راه حاج قاسم پی می بریم

امروز با مشاهده جنایات رژیم صهیونسیتی به حقانیت راه حاج قاسم پی می بریم